Defnenin o zaman benimki de baya geri 10 aylık 7.7 kg 🤷♀️
Kilo alması mümkün degil zaten saniye durmuyo oglum ya emekliyo ya tutunup kalkıyo ya sıralıyo ama sürekli bir sey yapma derdinde sürekli yerde yani.gecen ay 400 gr almiş doktorumuz iyi bile almış bu kadar harekete dedi👼
Nedense bazı doktorlar kilo isine fazla takıyolar cocuk saģlıklıysa kilosunun fazla veya az olması neden önemli anlayamiyorum ben🤷♀️