Defnenin Gel sarılalım aynı kiloda ve aynı aydayiz. Dün doktora gittim herşeyi özel olarak yapiyorum organik alıyorum niye kilo almıyor bu çocuk dedim. Emziriyorum sürekli zaten dedim. yapı meselesi dedi. Ben baya minyonum, size benzemiş olabilir yapısal olarak dedi. Persentil tablosuna göre gelişimi geri değil ileride değil olması gerektiği gibi ilerliyor dedi. Akşam yaptığınız yemekleri tuzsuz olarak ve çok salçalı baharatlı olmayacak şekilde verin artık yesin dedi. tam yumurta verebilirsiniz dedi. ( 1 yaşına kadar alerjik reaksiyon gösteren bebeklerde bekliyorlarmis) günde yoğurdunu,meyvesini verin dedi. 3-4 öğün ek gıda alması yeterli dedi. Gelişim geriliği olması için boyunun uzamamasi,yapması gereken hareketleri yapmiyor olması gerekir dedi. Oğlum emekliyor tutunup kalkıyor çok aktif bir bebek. Hiç yerinde durmuyor. Birde bizim kan değerlerimiz düşük çıktı. Kansızlıkta kilo alimini etkiliyor. Eğer baktirmadiysaniz bir baktırın. Ben nutrigen kullanıyordum ama yeterli gelmedi. Fermix e geçtik sabah 8 akşam 8 veriyoruz toparlaması için.