Gulsennn1 mylittlebabbym 2 ayda 15 kg verdim tavsiyem diyetisyenle ilerlemen hala devam ediyorım 5 kg daha verip bitiyorum
Ozra mylittlebabbym inşallah 🙏🏻 ben yaptıysam gerçekten herkes yapr gibime geliyoe çünkü abur cubura tatlıya çok düşkünüm ve aşırı iradesizim gecenin 1 inde dürüm yiyen insandım 3 gündür çok zorlanıyordum ta ki bugü tartıya çıkana kadar insan çok güzel motive oluyor
LavininAnnesii mylittlebabbym Ben de varım🙋🏻♀️ 9 kilo verdim, saldım 1 kilo geri aldım🙃 Şimdi hedefim 4 kilo daha vermek
damladll Bende yarın diyete başlıyorum 😓 spor ne yapıyorsunuz hangi videolar leslieden başka. Yürüyüş bandı mı alsam diye bile düşündüm. Bebişle tempolu yürüyüşe çıkamıyorum yakın çevrem de öyle bir alan yok
Ozra MadamMommy sabah 10-11 kahvaltı (1 yumurta yeşillik domates salatalık zeytin 1 dilim peynir 1 dilim esmer ekmek) Akşamda 5-6 da en geç akşm yemeği yarım kase çorba ne yemek varsa yine az porsiyon yanına salata yada yoğurt eğer bulgur pilavı varsa 2 kaşık pilav yoksa 1 dilim ekmek yine. Kahvaltı ve yemek arası acıkırsam 2 hurma yiyorum yada salatalık. Bunalrın haricinde bol su yeşil çay ve soda içiyorum onlr zaten şişiriyor yemek aramıyosun. Akşam yemeğinden sonrada sekersz içeçek hariç hiçbir şey ağzıma sürmüyorum. Günde yarım saatte egzersiz yapmaya çalışıyorum
6158alp mylittlebabbym bnmde 15,20 kg fazlam var ☺️ Ama emzirirken nasıl olcak blmıyorm ( ayrıca tatlı bagımlısıyım )☺️
darzu mylittlebabbym sabah kahvaltisinda biz.alismisiz ekmeği kocaman bölüp yemeye küçük küçük bölüp yersen de aynı tokluğu sallıyor hem de az yemiş oluyorsun. Sabahları iki yumurta domates salatalık zeytin bu şekilde yapıyorum kahvaltımı
hayalperest2310 mylittlebabbym ayyy bende ramazanda bir ayda 8 kilo vererek fazlalıklardan kurtuldum diyet işinden sıyrıldım umarım tekrar almam yoksa geri dönüşüm bu postlar olacak 😂😂😂
Melikemg mylittlebabbym bende başlamıştım 1 hafta oldu inşallah bu göbek ve kalça gider başka yerimde birşey yok zaten
MadamMommy Ozra Teşekkür ediyorum.Benim en büyük sıkıntım yumurta yemiyorum kızımın alerjisi var ve emiyor😔onun yerine de bir şey koyamıyorum, meyve yasak mı sabah kahvaltıda
Ozra MadamMommy bende bi omlet şeklini yiyebiliyorım ama sizde avakadolu yulaflı meyveli tabaklar yapabilirsiniz. Meyve abartılmadığı sürece yasak değil ara öğünlerde 1 meyve hakkın var günde
newmom23 Nickibosver ayyy bende çok istiyorum tam 20 kilo fazlam var nasıl yaptınız siz acaba bana da yardımcı olur musunuz 😔
Nickibosver newmom23 şöyle yapmıştım şimdi bıraktım hamilelikten dolayı. Genelde ben 5ten sonra yemiyordum. İlk başta zor oldu sonra alıştım. Kahvaltıyı da 10dan sonra yapıyordum. Arada 18 saat oluyordu. Kahvaltıda iki yumurta zeytin peynir yeşillik vs yiyordum. Bazen tam buğday tostu falan yapıyordum.. ara öğünde Züberin ürünleri veya meyve falan yiyordum. Akşam da ekmeksiz biraz yemek biraz pilav sonra tekrar açlık penceresine geçiyordum. Bir süre sonra vücut alışıyor bir de kilo verdikçe motive oluyorsun
muzlurulopasta Ekmek, pilav, makarna, hamurişi ve şekeri kesip suyu artırmak. Bütün mesele bu. Emzirdiğimiz için proteinden zengin beslenmek yeterli diye düşünüyorum.
queenmom_ mylittlebabbym aralıklı oruçla ben pandemide 83 den 59 a düşmüştüm çalıştığım için sabah erken uyanıp hemen kahvaltı yapmaya alışmıştım kahvaltıyı 12-1 de yaptım akşam yemeğini 7 de yedim sabah tarçınlı türk kahvesi içtim ekmek pirinç paketli gıda hazır içecek tüketmedim bir gün yeşilçay 1 gün kiraz saplı çay içtim süt ve süt ürünleri tüketmedim bir gün sebze 1 gün protein tükettim günde 2 buçuk litre su tüketmeye çalıştım