senaeyda salliyorum uyuyorlar biraz emip uyaniyorlar tekrar salliyorum uyutup emiyorlar biraz gecen haftalar daha iyiydiler bu hafta perisan ettiler beni sabahtan aksama kadar sallayip mama vermeye calisiyorum baska hic bisi yapamiyorum okadar zor ki ikisi ayni anda red etti bitmis tukenmis durumdayim acliktan bayiliyorlar gene emmiyorlar gece 3 te basladim.mama vermeye az once her biri 90 emip biraktilar cok yorucu ve yipratici bir surec acken uyutmakta okadar zor oluyor ki yeri geliyor 2 saat salladigim bile oluyor mama saati gelecek diye uyuyamiyorum bile