Bizim de öyleydi. 10 aylıkken falan geçti sanırım. O zamana kadar sadece uykuda içti mamasını. Şimdi 19 aylık ve ben mamayı nasıl bıraktıracağım diye düşünüyorum 🙈 biberonu sürekli ortada, önünde bırakın. Oynasın, oyalansın onunla. İçine seveceği tatta bir meyvenin suyunu sıkıp da önüne de koyabilirsiniz. Biberonla haşır neşir oldukça mamayı da içiyorlar zamanla