Merhaba kızlar burda çok defa soru sordum. 2 aylıkken bronşiolitten sonra meme reddi oldu bi daha hiç emmedi. Başta enjektör ile verdim sonra onu da reddetti. Mecburen biberona geçtik. Onda da sadece sallayarak içti sonra onu da bıraktı şuan iki aydır sadece uyurken içiyor. Uyanıkken asla içiremiyorum. Böyle sadece uykusunda içip de sonradan uyanıkken içmeye başlayan bebekleriniz var mı . Sürekli sağım yapıyorum. Sonra her defasında uyutup içiriyorum. Günüm bitiyor böyle. Kendime hiç vaktim kalmıyor. Öneriniz var mı. 6 ay iki günlüğüz