MadamMommy Ben koca evde bir tanecik yavruma bazen tahammül edemiyorum, eminim kreşteki öğretmenler bağırıyordur zaten ama dövmek çok ağır. Kendine güvenmeyen bu işi yapmasın. Dediğiniz gibi bu sebeplerden işi bıraktım ben, gerekirse daha az yiyoruz, kısıyoruz ama kendim bakıyorum 😢 En azından kendini ifade edebilecek yaşa kadar