Patik Yani kreşe vermeyin deyip duruyorsunuz benim annem yaşlı bakamıyor bebeğime. 2 yaşında vermeyi düşünüyorum ne yapmam gerek başka insana kendini kötü hissettiriyorsunuz. Herkes sizin kadar şanslı değil anne/kayınvalide konusunda, üstelik çalışıyoruz.
mylittlebabbym Patik tamam da siz kendinizi kötü hissedeceksiniz diye gerçekleri kimse konuşmasın mı? Ülkenin gerçekleri var. Zaten herkes mecbur kalmadıkça göndermeyin diyor. Mecbursanız zaten yapacak bir şey yok.
Alerjikrinit Patik her yer aynı değil canım ben de vereceğim seneye. Çevrenden mutlaka öğretmen tavsiyesi al kurum kadar öğretmen de önemli.