MadamMommy Öğretmen sıfatı altındaki gerizekali kadın iki çocuğu dövüyor evire çevire yavrumun da bir şey yaptığı yok yapsa bile bizim bağırmaya kızmaya kıyamadığımız yavrularımızı darp ediyor Allah in belası.Gel de kreşe bakıcıya güven.Kadını elime verseler boğarım o kadar sinirlendim.
1sirinannesi MadamMommy İşte bunun için bu devirde millet kimseye güvenemiyor, ben çalışmak istesem kime emanet edeceğim, hiç bir çocuğa annesi gibi kimse iyi bakamaz bence, haberleri gördükçe kimsenin güveni kalmıyor.
Karmom MadamMommy ah ah izledikçe burda kadını boğazlayasım geldi işte kendim öğretmen olmama rağmen kreşlere güvenemememin sebebi…
Evaninanasi MadamMommy çalışan anneleri çok iyi anlıyorum. Allah yavrularını korusun ama emin olun kreş çalışanlarının %90 ı küçük çocuklara kreşi tavsiye etmiyorlar. Evet bir zorunluluk hali ama ülkenin kreşlerinin hali de içler acısı. Bu 2 ayda 2. Kreş vakası ki o da ortaya çıkanlar.
Dfncgdm2022 MadamMommy yanı her kreş ıcın solemıyorum ama bugun sitemızın parkında bır tane ablayla tanıstım bana demıstıkı kızım eger cok zorda degılsınız cocugunuzu krese falan vermeyın ben 5 sene kreste calıstım yanı gorunmeyen cok seyler var demıstı. Cok sasırmıstım . Kendısı de torununa bakmak ıcın Ankaradan gelmıstı dedım abla herkez senın kızın gıbı sanslı degıl annesı uzakta olan var gelemeyen var ınsanlarda mecburıyetten de verıyor dedım oda dogru ama bır cocuga en ıyı annesı bakabılır demıstı ne kadar haklıydı
MadamMommy Karmom Ben de öğretmenim ama bor çocuğa el kaldırmadık lose olmasina ragmen daha şakasına bile yapmadık bu rezillik insanlık dışı minicik yavrulara
Karmom MadamMommy aynen öyle zaten kendine psikolojik olarak güvenmeyenlerin de bu işi yapmaması gerekir. Direkt şiddet olmasa da çocukların psikolojisini bozacak, izler bırakacak öyle tavırlara şahit oldum ki korkuyorum artık.
Evaninanasi MadamMommy Aydın’da …. Erberk eğitim kurumlarında (yasak mı diye bilmediğim için tam isim vermedim. Adı öğretmen olan bir ruh hastasının 4 yaşındaki çocuğa şifdet uyguladığı ortaya çıkmıştı. Çocuk evde öğretmen rolüne girip kardeşine şiddet uygulayınca aile olayı anlıyor, kamera görüntüleri isteniyor ve sonuç ortada. Aynı kurumun birçok yerde de kreşleri var. Büyük de bir kurum yani 🤦🏻♀️
eylulcakir Evaninanasi özel kreşler hep aynı hep öğretmenlerin tavrı çocuklara böcek kadar değer göstermiyorlar velilere göstermelik sevgi pıtırcığı gibi davranıyorlar o müdürleri öğretmenleri eziyor zaten sistem b*k gibi anaokulu çağına gelene kadar bakıcı veya kendin bakmak lazım çocuğa işin içinde olduğum için biliyorum 3 4 yaşındaki bebeklerinizi lütfen ama lütfen ne kurumu olursa olsun çok meşhur olsun ne olursa olsun lütfen emanet etmeyin.
Tubasahra Dfncgdm2022 Ben de calıştım. Dfncgdm2022 eger cok zorda degılsınız cocugunuzu krese falan vermeyın ben 5 sene kreste calıstım yanı gorunmeyen cok seyler var demıstı. Kesinlikle ben de böyle diyorum.Verirseniz de cok sıkı takip edin.Cocugunuzu dinleyin.
KaynanaYiyen MadamMommy ya birşey diyim mi. Benim evladıma onu yapacaklar. Bak yemin ederim çıktığı yere sokarım ikisini de. Yani tabirim iğrenç olabilir. Ama izlerken bile gözüm dönüyor. Yok yani aklım almıyor
eylulcakir MadamMommy özel kreşler bal olsa unutun asla ve asla göndermeyin en iyisi denileni gördüm aylık 26 bin ver çocuğuna psikolojik baskı uygulansın çocuğunun hayatı kaysın. Devletten şaşmayın devlet anaokulunda bunlar yapamıyorlar özeller çok problemli benim staj yaptığım dönem çocukların ellerinden oyuncakları zorla çekip korkutuyorlardı içini çeke çeke ağlıyordu 3 4 yaşındaki çocuklar 🥺🥺
biroglanannesii1 MadamMommy Kolay kolay kufretmem ama bunun ağzına siarim sitigimin kuş beyinlisi sabirsizsan öğretmen olmayacaksın gijdillah
MadamMommy biroglanannesii1 Valla ben sineği bile öldüremem ama bu kadını elime verseler sabaha kadar döver yaşamaz ederdim acayip sinirlendim