Arkadaşlar dogum dan sonra değil ama daha önce güneş lekeleri oldu yüzümde. Hele bir yaz yüzüm o kadar kötü oldu ki herkes soruyordu. O dönem lr nin aloevera jeli ve bir kaç ürününü kullandım hiç de inanmayarak. Ama işe yaradı. Sonra burnumun üstünde leke oldu başka ürünler kullandım o da geçti. Mantığı şu bir yeriniz yansa ne yaparsınız. Cildi asitle temizlemekte önce oraya hassas davranmak lazımmmış ben bunu sonradan öğrendim aloevera jel o yüzden işe yaramış. Yani önce o bölgeyi bol bol nemlendireceğiz bariyerini güçlendireceğiz ve leke tedavisinde işe yarayan içerikler kullanacağız. Örneğin niacinamide arbutin meyan kökü c vitamini. aha ve bha öneriliyordu şimdi bunların çok sert oldugu bunun yerine azaleik asit öneriliyor. Benim kullandıklarım natural by Watson pirinç özlü tonk şuan içeriği değişti mi bilmiyorum. Ziaja mavi tonik nip fab glikolik asit pedleri . Bunları kullanırken Nisan ayında bırakıp Eylül’de başladım. Şuanda da buna dikkat ediyorum ve tabiki güneş kremini hiç ihmal etmiyorum. 2 saatte bir yeniliyorum. Güneş kremleri pahalı olduğu için hdlabo nun vücut için olanını kullanıyorum yüz için olan ile içeriği aynıymış ama daha uyguna geliyor. Bir de bütün bunlara rağmen leke olabilirmiş BBB krem veya fondöten göz altı kapatıcısı da leke önlemekte faydalıymış bunu yeni öğrendim mantıklı geldi. Önereceğim YouTube kanalları da sebibebi ve ojemrujumrimelim bunlar leke konusunda güzel videolar paylaşıyor. Bir de yüz yogasının leke tedavisinde işe yrafığını düşünüyorum:))