1koalannesi Kızlar yüzümde hamilelik döneminde kahverengi yuvarlak lekeler oluştu özellikle göz çevremde , bir yıl oldu doğum yapalı hala geçmedi , sizin önerdiğiniz bir ürün var mı geçmesi için 🥲
Umay-gmz 1koalannesi benmde beyaz leke oluştu vitiligo dedi hormonlu merhem verdi iki tane kullanmayacağım
Bebegim3535 1koalannesi benimde bıyık bölgemde oluştu. Bildiğiniz bıyık gibi duruyor kahverengi leke çok moralim bozuluyor doktora gitmeye bile korkuyorum geçmez der diye
minimina 1koalannesi annemin hem bana hem kardeşime hamileliğinde lekeler oluşmuştu, ben bile hatırlıyorum yani baya alnında belirgindi. O zaman gül yağı ve kuşburnu yağı sürmüştü ve geçti. Ne kadar sürede geçti hatırlamıyorum küçüktüm ama 0 leke diyebilirim
1koalannesi Miss lady diye bir krem aldım cilt tonunu eşitliyor ama düzenli kullanmadım , zaten genelde de bir şeyleri düzenli kullanan biri değilim ama etkili bir krem varsa düzenli kullanacağım bu sefer gerekirse hatırlatıcı kurarım yeter ki geçsin bu lekeler 🥲
mistral @“Bebegim3535”#p3113bende de oldu ya cok sinir bozucu bişey,bende cilt bakımı yapan yerlere gidyim dur düşünüyorm
Anneoldum35 Bende de var hamılelıkte oluşmuştu,emzırme bıtıncegeciyor dıyorlar ,emzırmeden dolayı kremler vs kullanılmıyo dıye bılıyorum
1koalannesi Anneoldum35 umarım geçer emzirme bitince , bunu da bilmiyordum o zaman beklemem gerekiyor
Gul-42 Cerennx valla özel hastanede taktırdım adı öyle yanma falan yok tabı lazer atış yapıyor 3 gun ıcınde koyulasıp kayboluyor. Kabuk bağlar gıbı
Cerennx Cerennx benimki nokta nokta değil güneş lekesi gibi yaygan ama çil yani bariz belli geçermi ya sonradan tekrar larmı
Gulsahgrbz 1koalannesi benin aksine yuzumde lekeler vardi herkes hamile kalinca daha cogalir dedi ama benim aksine hamilelikte hepsi kayboldu dogumdan sonrada cikmadi saskinimm
ezgdmrcasln 1koalannesi lekeleri de gideriyor. Cilde parlaklık veriyor. Leke oluşmasını da önlüyor. Kuzenimde ilk doğumundan lekeler kalmıştı o da bunu aldı memnun kaldı bende de leke oluşacak gibiydi bunu aldım oluşmadı. Hâlâ da kullanıyorum.
_tosbiginannesi_ 1koalannesi bu ara cilt tonunu eşitlemek için sütünü dondurup yüzlerine sürüyorlar ben denemedim ama belki faydası olur 💞