elisa2203 1koalannesi ay benjmde 6 aydan itibaren olustu kople yuzumde ve sortimda sukur dogumdan sonra gecti helsi
47261929 1koalannesi aynı benimde gözümün altında leke oluştu doğumdan sonra bir yaşına geldi oğlum ne yaptıysam geçiremedim
Glchn_shngl 3 yaş oldu kızım hala geçmedi lekeler aynaya bakmak istemiyorum artık cilt bakımı da yaptırdım ama bana mısın demedi. Sütten kesince düzelir demişlerdi oysaki hala bekliyorum 🙄 ev yapımı maske deneyen oldu mu acaba 🫤
1koalannesi Glchn_shngl ben de emziriyorum şu an , emzirdiğim için cildime kullanacağım şeylerin içeriğine de dikkat etmem gerekiyor
MasalMira2023 Kızlar benim de genital bölgem karardı geçmiyor 7 ay oldu, onun için bildiğiniz bir ürün var mı
1koalannesi maygirl Senabek emzirdiğim için bekleyebilirim aslında ama geçeceğini bilseydim içim rahatlardı , kızım şu an 14 aylık lekeler hala var , güneş lekeleri gibi
1koalannesi dugme çok güzel yazmışsınız gerçekten, ben de öyle düşünüyorum eşim de kızımızın hatırası diyor ama aynaya baktığımda eşitsizliği görünce bazen üzülüyorum 🥲
Fasulye12 Benkeyfimkahyasi90 aslında ne kadar sürede geçti hatırlamıyorum ama 1.5 -2 ay olablir. Hatta trendyolda yoruma da atmıştım ilk -son halimi . Şimdi yorumda gördüm krem kullansam da geri geliyor güneşte diye. Sonra mustelanın güneş kremine geçtim şimdi iz leke kalmadı.