sedefyldrm0106 aylizinannesiiii bende tam bununla ilgili post açmayı düşünüyodum valla doğumdan sonra ikinci ay da adet oldum ben ama bu ay 4 gün geçti hala olmadım normal mi acaba doğumdan sonra böyle düzensiz olması korkuyorum valla ne yalan söyleyeyim
Lareninannesiii aylizinannesiiii Bu ay tam 8 gün gecikti erken gebelik kaset test kan testi hepsini yaptım negatif çıktı. SAĞLIK ocağında ki doktorum 22 güne kadar normal 2 ay bile olmayan olabiliyor hava değişiminden dolayı dedi eve geldim regl olmuşum. Bende çok sıkıntıya girmiştim o bile gecikmesinde ki en büyük etkenmiş . Postu açalı biraz olmuş ama oldunuz mu ? @1eminefeyza
1eminefeyza Lareninannesiii bugün kadın doğuma gittim adet söktürücü verdi, ağrı çekiyorum ama oldum sayılmaz… İlaç işe yarar inşallah
mybabyberatiko aylizinannesiiii ay ben de tam 15 gün geciktim. Test de yaptım negatif. Ama ne gelen var ne giden nedendir anlamadım 🥲
Lareninannesiii hazal3421 @mybabyberatiko Sıkıntı yapmayın doğumdan sonra düzensiz olabiliyor havalardan ve mevsim geçişlerinden dolayı da oluyormuş bende 8. gün geciktim bütün testleri yaptım negatif akşamında oldum. Kekik çayı için eğer şüpheniz yoksa sökülmesinde çok faydası var. Ben regl ağrım olunca da tüketiyorum çok iyi geliyor
Yigitefeninannesi_ Bu ay benimde baya bi gecikme oldu hamile olmadığıma emindim baktım olacağı yok doktora gittim kan tahlili vs yaptı adet söktürücü hap yazdı onunla oldum burda okuduğum kadarıyla baya geciken olmuş 🙂
dilberhala1 kanalize İlk ay bende de yaptı sonra hiç yapmadı 2. Ay mis gibi oldum 3. Ay oldum bu ay bıçak gibi kesti olmadım hamile değilim eminim 😂
kanalize dilberhala1 belkide daha kullanmam gerekiyordu demekki ama ben dayanamadım 15 gün kullandım baktım olmuyor kanama hiç kesilmedi sütüm yok gibiydi zaten değiştirdim hemen çok şükür normalime döndüm
dilberhala1 kanalize Bende işte öyle ilk ay yaptı ara kanama düzene girdi tam derken adetim komple kesildi 😂
kanalize dilberhala1 çoğunda kesmiş ya bence emzirme dönemi biter bitmez değiştirilmeli sadece progesteron içeriyor östrojen içerenlerin etkileri daha hafif daha konforlu ben mesela günü gününe regl oluyorum ara kanamam da yok dolayısıyla şüphem de yok regl olmamak da ayrı sıkıntı
dilberhala1 kanalize Tabi kiiiii öyle emzirme bitsin yasmine devam 😂 aslında bazı doktorlar 6. Aydan sonra normal doğum kontrol hapına geçilebilir diyor
kanalize dilberhala1 evet ama hiç araştırmadım 😊 benim doktorumda aynısını söyledi ek gıdaya geçince başlayabilirmişiz ben üçüncü ayda geçtim bebeğim hiç emmedi sütüm iyice azalmıştı ve korunmam lazımdı
havvamete dilberhala1 Cerazette ye bende başladım bugün 2. Günüm regl olur olmaz başladım siz artık adet olmuyor musunuz ilaç kesti mi tamamen
kanalize dilberhala1 aynen öyle ben çok memnunum ya bazen çift bazen tek yöntem hapla korunuyorum geri çekilme sevmiyorum ama hamile miyim korkusu yaşamıyorum hiç günü gününe regl oluyorum
dilberhala1 havvamete İlk 3 ay oldum 4. Aydayım 22. Günüm hala olmadım kesti yani maalesef hamile olmadığıma eminim