yyuzgulec 1 kaç aydır ev taşınma sürecindeyiz valla annemlerde kalıyoruz duş sıkıntı olduğu için birlikte de olmuyoruz valla bende şaştım kontrol de ediyoruz sıkıntı yok havalar bı sıcak bı soğuk inşallah ondandır diylrum yaa.🥹🥹 Stres yaptıkça da gelmiyo heralde ama çözemedim yaa. 😢😢 2 bebişim var zaten 2.si premature hastane süreci vs şu an 3.ye hiç hazır değilim Allah biliyor sezeryan tam bı travma sebebi oldu benim için. Çok korkuylrum.