delirmeceler aylizinannesiiii hep 28 gün döngüm vardır hiç şaşmadı doğum sonrasında bile şansımı sevdiğim bu ay 25 döngüde oldum 3 gün erken ve her sene tatil öncesinde böle oluyor 16 haziranda tatilimiz var havalardandır o yada benimki gibi şansızlıktandır
aylizinannesiiii delirmeceler şansızlıktan değildir bence tanıdığım bütün arkadaşlarım geciktik diyor havalardan bence
delirmeceler aylizinannesiiii bu havalar beni hiç geçiktirmeyip sürekli erkene çekiyor benimki şansızlık istemediğim şey dibimde bitiyor hesabı tatilime nokta atışı yapıcak çünkü
ikioglanannesi__ aylizinannesiiii aaa benim de iki gün gecikti bende gebeyim sandım test yaptım değilmişim ama neden böyle oldu ki
aylizinannesiiii ikioglanannesi__ bende pazartesi bekliyorum test için ama değilim eminimde yani niye böyle olduk bu ay bilmiyorum
ikioglanannesi__ aylizinannesiiii havalar etkilemiyodur yaa bence alakası yoktur havanın ama ne olabilir ki ben de baya çevremden duyuyorum su sıralar olmuyoruz die
aylizinannesiiii ikioglanannesi__ herkes havalardan diyor bende anlamadım daha olamadığım için bir stres geldi bana 🥹
Mrvsmt2502 aylizinannesiiii 1 hafta gecikti bu yaşıma kadar hamile kaldığım ay hariç hiç gecikmemiştim stresten ölecektim 😃
havvamete Mrvsmt2502 off bu ben 😂 hamile kaldığım ay bile 1 gün gecikme ile öğrendim 4 gün oldu 4 gündür test yapıyorum. Stresten ölcem 😂normalde saat gibidir adetim tam gününde öğleden sonra 4 gibi olurum hep kendimi bıldım bileli
Mrvsmt2502 aylizinannesiiii 2 kere test yaptım 1 kere kan verdim çıkmadı olsa çıkardı diye düşünüp kendimi rahatlattım sanırım stres azalınca regl oldum
matmazeliingunlugu Allah’ım bende olmadım 3 gün geciktim olmam gereken günde test yaptım negatif çıktı. 7 aylık bebeğim kırk çıkınca oldum adet sonra hep 28. Günde oldum 1 kere 35 e uzamış. Ay prezervatifi de kontrol ediyoruz her seferinde inşallah havalardabdir.🥹
havvamete aylizinannesiiii ay bende geciktim 4 gün bugün paronayak oldum test yapıp duruyorum korkudan 😂