dilberhala1 havvamete İlk 3 ay oldum 4. Aydayım 22. Günüm hala olmadım kesti yani maalesef hamile olmadığıma eminim
dilberhala1 havvamete Elbet normal emziriyoruz hormonlar devam edicem mecbur sizi kesmez belki herkesi kesecek diye bir şey yok
themommyy aylizinannesiiii ay bende bugun test almaya gidicem ama elim varmıyo yapmaya çift görcem diye daha çok erken ya ihtimal vermiyorum bebişim tüp bebek😅 ama şans ya işte
kanalize dilberhala1 aynen öyle ben çok memnunum ya bazen çift bazen tek yöntem hapla korunuyorum geri çekilme sevmiyorum ama hamile miyim korkusu yaşamıyorum hiç günü gününe regl oluyorum
1eminefeyza Lareninannesiii bugün kadın doğuma gittim adet söktürücü verdi, ağrı çekiyorum ama oldum sayılmaz… İlaç işe yarar inşallah