Blaurose Kızlar birsey sormak istiyorum.Ben bu hastalığım olduğunu esime söylemedim.Atak zamanı da kendi içimde halletmeye çalışırım hep.Sizce esime bahsetsemmi
sek_kahve Blaurose eşine söylemen bir şeyi değiştirmeyecek ki. Biraz da eşle alakalı, en ufak şeyde sana bunu sunacak birisi ise lafını bile geçirme
Blaurose sek_kahve en azından halimi bilir ilaç kullanabilirim diye düşündüm,sizde de böyle durumlar var mi
sek_kahve Blaurose ilacı yine kullanabilirsin, ihtiyacım var dersin ama detaya girmene gerek yok bence. Eş olsak da bazı şeyler şahsımıza özel kalmalı, sonra çok bunalıyoruz bizler de
Esrataluy ezgiii12490 bunun sebebi kaygı bazıları kabul etmese de bende de derealizasyon var çevreye yancılaşma etrafa tiktok da bi psikologa bunun sebebini sordum asla anksiyete değil diyor bir sürü sebep saydı ondan sonra daha kötü olmaya başladım zaten kaygı bu durumu ortaya çıkartıyor ama 3 yıldır sizin hiç mi geçmedi ilaç kullanmıyor musunuz
Esrataluy Blaurose ne 10 yıldır mı basılmayanı ya hiç mi geçmedi ben de ilk 7 yıl önce yaşadım ama geçmişti bu 3. Tekrarlayışı benim tekrar ilaca başladım
Blaurose Esrataluy yani şöyle soyliyim artık normal ben nasıldı unuttum eski halimin nasıl hissettiğini de unuttum ama en çokta stresli dönemlerde artış gösterdi zaman zaman azaldı smdi yine artti
Esrataluy ezgiii12490 benim kendime değil ama etrafa yabancılım oluyor bence doktor değiştir 3 yıldır hiç geçmeden sürmesi normal değil yada norolojiye git benim geçmişti 2 yıl önce ilaç kullandım kendi çabamla da geçti şimdi tekrarladı tekrar ilaca başladım
Blaurose ezgiii12490 var canm bir tane artık alıştım , kroniklesti sanirim aşırı stresten doktorada gitmedim zaman zaman çok zor oluyor sadece
ezgiii12490 Esrataluy benimde 2016da oldu ilk 6 ay sürdü ilaçsız geçti sonra 2021dej beri var biktird eski halimi çok ozledim 7/24 ,mu senin diğerlerini ne kadar ryasadin emsiriyorim şuan hangi ilaci kullandn
Esrataluy ezgiii12490 sana şöyle sölitim eş desteği çok önemli ve o hissin üzerine git düşük doz ilaç kullan ben Prozac içiyorum yeni başladım şuan benim de sürekli yaşıyorum o hissi ama sürekli düşünüyoruz geçiyo mu geçiyo mu diye zaten çekiyoruz o hissi tami kaygımız fazla olduğu için yaşıyoruz zaten
Esrataluy ezgiii12490 ve bu hissi herkes hattında bir kere de olsa yaşarmış biz kaygılı olduğumuz için bu histen kaçıyoruzkprkuyoruz sürekli yaşıyoruz
ezgiii12490 Esrataluy eşimin haberi yok bende kullandım o ilalci hiç fayda etmedi sana eder insalah neyden sonrna basladi sende çocuk var m canım
Guleryuz99 ezgiii12490 Bende ozellikle cocukken cok oluyordu ve ne oldugunu anlayamiyodum cok tuhaf geliyordu
Nilayca nupel47 ben de böyle gece kafamdaki seslerden gece yarılarına kadar uyuyamadığım için Dr a gittim ayrıca adet öncesi stres bozukluğumda vardı hormonal olarak paxil ve bi uyku hapı yazdı henüz başlamadım.
Nilayca ezgiii12490 sesler dediğim yani düşünce kaygılar kafamda dönen düşünceler. Adet öncesi oluyor bende hormonların en arttığı dönemde onun haricinde sorunum yok pms diyorlar tıp dilinde