Nilayca ezgiii12490 sesler dediğim yani düşünce kaygılar kafamda dönen düşünceler. Adet öncesi oluyor bende hormonların en arttığı dönemde onun haricinde sorunum yok pms diyorlar tıp dilinde
Blaurose ezgiii12490 var canm bir tane artık alıştım , kroniklesti sanirim aşırı stresten doktorada gitmedim zaman zaman çok zor oluyor sadece
Blaurose Esrataluy yani şöyle soyliyim artık normal ben nasıldı unuttum eski halimin nasıl hissettiğini de unuttum ama en çokta stresli dönemlerde artış gösterdi zaman zaman azaldı smdi yine artti
Esrataluy Blaurose zaten stres ve kaygıdan kaynaklanıyor o his gelince umursama takma zaten sana nidaya uğramaz ama o hissi takıyoruz umursuyoruz ve ondan korkuyoruz oda peşimizi bırakmıyor
Esrataluy Blaurose ilaç kullanımdan bilmiyorum yani ben şuan ilaç kullanıyorum benim de kaymıştım var sürekli kötü düşüyorum ama doktorum da söyledi kendimkendşne telkin yap hep dedi
Blaurose ezgiii12490 1 tane var canım, yık evlenmeden oncede vardı ama bazı şeyler tetikledi. 7 24 derken yani artik normal halimle bu durumu ayirt edemiyorum herald eya kroniklesti yada ara sıra bu durum uğruyor bilemedim. Senin durumun nasıl.
ezgiii12490 Blaurose benimde öyle canm ama eski hislerim mutluluğum yok günü geçirmek için yaşıyorum odaklanamiyorm sende öyle misin
aslymom Blaurose yaşadıklarınız ilk başladığında herhangi başka düzenli bir ilaç kullanıyor muydunuz alerjik ilaçlar falan çünkü bazı ilaçlar bunu tetikliyor düzenli kullanılan ama hormon alerji vs
aslymom ceren_9723 yaşamıyorum ama gençken yaşamıştım sonra da çevremde şahit oldum ilaçlar sebebiyle yaşayanlara yan etki olarak ergenlikten sonra genelde kayboluyor ergenlikten sonra 20 li yaşlardan sonra yaşayanlarda genelde altta bir sebep olabilir
Blaurose ezgiii12490 malesef dogumdan sonra iyice arttı ama benim hatam ben hiç ilaç kullanmadım bir kaç gün dışında bu yüzden geçmiyor olabilir.Bu arada bu ara çok yoğun ama her zamn böyle değildi heralde şimdi lohusalik okb falan tetikledi.Sizde ne kadardır var?
ezgiii12490 Blaurose benim 5 yıldır var bazen alisiyo gibi oluorum ama tam anlamıyla eskisi gibi hossedemiyorum 7/24 mu yasiyosnz siz ne zamandır var
Blaurose ezgiii12490 ilaç kullanın bence kendinize eziyet etmeyin benim en büyük pişmanlığım kullanmamak.7 24 yaşamıyorum yani yaşıyorsam bile yoğun olmuyordu bu ara çok yoğun dediğim gibi onu da strrse okb ye bağlıyorum. Sizin çocuğunuz var mı siz neler yapiyorsunuz
ezgiii12490 Blaurose şuan hamileyim siz ilaç kullanıyor musunz ilaçla nasıl oldunuz okb bende de var galiba sizde nasıl okb var çocukla daha zor tabi