ezgiii12490 çocuklar büyüdüler artık canım neredeyse 4 yaşındalar. Ben bu durumu herhalde 15 yaşından beri yaşıyorum. O dönem bir taciz olayı yaşadım, fakat yapan kişi de erkek arkadaşım olunca ailemde olay oldu, benden kaynaklı gibi görüldü. Babam da intikamını yasal yollarla açmak istedi ve dava açtı beni zorlayarak. O süreç öyle yoğundu ki çamur gibi hissiyatı vardı. O vakitten sonra da ben ben olmadım zaten, hala daha sanki 15 yaşında gibiyim, sanki bir gün uyanıcam ve geçmişe dönücem gibi geliyor. Diyorum ki kendime, bu bir rüya ben uyandığımda yapmamam gereken şeyleri yaşıyorum rüyamda, neyi yaparım neyi yapmam diye planlar yaparken buluyorum. Bir yandan da rüya olmadığını biliyorum, zamanın aktığının da bilincindeyim yine de kendimi öyle hissetmekten alıkoyamıyorum. İlk kez anlatıyorum bunu da birisine.