sek_kahve Birilerine bir şeyi izah ederken hissettiğimi ortak payda çıkarabilecekleri şeyleri örneklendirerek söylerim mesela yaz mevsiminde akşam 7-8 sularında güneş artık batmaya yüz tutmuşken bir yandan denizdeki yosunun kokusu diye tatildeki bir anıyı anlatmaya çalışabilirim. Zaten kronik depresyon tanısı aldım, antidepresan kullanıyorum ama sadece duygu bozukluğumu düzenliyor, dikkatimi toparlamamı sağlamıyor, hafızam çok zayıf, gelmiyor hiçbir şey.
Otomatik yaşadığıma inanıyorum, yuvarlanıyor gibi hissediyorum, hep yuvarlandım, hep yönlendirildim, eğitim hayatımda da yuvarlandım, evlilik bile akışı yaşarken oldu. Hiç emek harcamadım, harcamaktan da korkuyorum zaten. Bazen sahtekar gibi hissediyorum