dilara2442 Dün sünnet oldu oğlum. 8 buçuk aylık. Bir iğneyi vururken ağladı onun dışında sünnet olurken tutmamız ve kucağına gelmek için ağladı. Sünnet bittikten ve kucağıma aldıktan sonra bütün ağlaması kesildi. Beklediğimden çok daha iyi geçti çok şükür ben de çok korkuyordum çünkü nasıl olacak ne yapacağız diye. Sünnet külotu diye bir şey varmış. Bez gibi bağlıyorsunuz sadece sünnet bölgesinin üzeri açık kalıyor. O şuan hayatımızı kurtardı diyebilirim. Dönüyor, oturuyor bir problem yaşamadık şimdilik. Dikişli sünnet ve hastanede yaptırdık.