Düz yatmasına gerek yok ki. İkizlerim 1 yaşında sünnet oldular evet döndüğümüzde normal hayatlarına devam ettiler o zaman sürünüyorlardı süründüler arabalarına binip sürdüler yüz üstü yattılar. Hiç bir zorluk çekmedik çok şükür. Klipsli yaptırmıştım ikizimin birinde tutmadı eve döndük ve çok kanaması oldu tekrar gittik tekrar sünnet etti normal dikişli. Yani normal dikişli ve klipsli ikisi de çok rahat geçti ilk gün ağrı kesici verdim ne olur ne olmaz diye birdaha vermedim