dilara2442 Bende oğlumu 8.5 aylıkken sünnet ettirdim çocuk cerrahisine. Hastane de genel anestezi vermeden sadece lokal anesteziyle oldu. Eşimde girdi sünnete. Evd geldiğimizde hiç sorun yaşamadık. Emeklemeye sürünmeye devam etti. Bardakta koymadım sadece 1 numara büyük bez taktım. Sıkmaması için. Doktorumuz krem verdi günde 1 kere onu sürdük. Sadece ilk çişi yaptığında biraz mırıldandı, sonrasında bir keyifsizlik göstermedi. Şimdiden geçmiş olsun 🤲