Niloss Kapalı kalabalık alan olmadığı sürece hiçbir şey olmaz.Soğuk hava hasta etmez,tam tersine havasız alanlar,fazla sıcak hasta eder.
Bebeğimle ilk 1 haftasından sonra hep sokaktayız.Farklı bir işim olmadığı sürece her gün en azından yürüyüş mesafesi kadar gezdirip geliyorum.Soğuk hava ikimizi de rahatlatıyor.
Bebeğim 15.5 aylık oldu.Bugüne kadar sadece 1 kere hastalandı.O da bu sene yazdan kışa geçiş döneminde,babasından bulaştı.
Bebeğim de bu yüzden bebek arabasında gezmeyi ve dışarıyı çok seviyor.Alışverişe gidiyorum,kafeye gidiyorum,arkadaşlarımla buluşuyorum.Bazen amaçsız parkta yürüyüş yapıyorum.İkimize de iyi geliyor.