Merve Niloss en son pazar günü gezmeye dünde doktor kontrolü için çıktık. 5 aylık kızım. 17 günlüktü beylikdüzünden ortaköye gezmeye gitmiştik 🙈 bence dışarı çıkmalı cocuklar
Elif-ecre Ezgi_Kaya ayy maşallah yaa. Benim 2 aylık şu anda. Ne eve fırsat bulabiliyorum bişey yapmak için ne kendime ne eşime. Bir de dışarı çıkmak kahve falan🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ben niye böyleyim yas beceriksiz miyim acaba. Ama tabii bebekten beneğe değişiyor. Huysuz virjin bi kızım var. Gerçi gaz sancısı var yoksa bence bu değildir huyu. Ağlar dışarda diye korkuma biyere gidemiyorum yaa. Gitsem mi ki bende 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Ezgi_Kaya Elif-ecre evde pusetine koyup oda oda yanımda gezdiriyorum uyanıksa.kucak istiyorsa kangurusunu kullanıyorum. Uyuyorsa zaten beşiğinde. Max 14.00 e kadar işim oluyor. Yani onu ayarlıyorum hergün. Sonra hemen hazırlanıp dışarı..kar,yağmur varsa kanguru yoksa bebek arabası 🥳
Elif-ecre Ezgi_Kaya ayy maşallah yaa. Benim 2 aylık şu anda. Ne eve fırsat bulabiliyorum bişey yapmak için ne kendime ne eşime. Bir de dışarı çıkmak kahve falan🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ben niye böyleyim yas beceriksiz miyim acaba. Ama tabii bebekten beneğe değişiyor. Huysuz virjin bi kızım var. Gerçi gaz sancısı var yoksa bence bu değildir huyu. Ağlar dışarda diye korkuma biyere gidemiyorum yaa. Gitsem mi ki bende 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Ezgi_Kaya Elif-ecre ayrıca tabi ki gidin. Bebek bu ağlayadabilir. Kimse karışamaz 💪🏻 Ağlıyor diye çocukları dışarıya kapatmak çok üzücü. Anlıyorum sizi tedirgin oluyorsunuz ama yapacak birşey yok.
Ezgi_Kaya araskuzumm0918 çankaya. Köşkün karşısındaki askeri lojmanlar evim. Tunalı bestekarda da dans okulum var.
[silindi] Niloss haftada 2-3 kez mutlaka çıkar. Esirgemem. Evde duran bebeğin bağışıklığı güçlenemez tek tip ortam tanıdığı için, ilerde dışarı çıktığında daha fazla hasta olma riski taşır.
Ozzgul Ne güzel geziyorsunuz bebişlerinizle Maşallah, oğlum 2 ay 21 günlük ne zaman arabasına koysam durmadan ağlıyor, yollarda bağıra çağıra gidiyoruz kısa sürede de geri eve dönüyoruz 🙈inşallah alışır da bizde azıcık gezeriz 🙏🏼
Ahsenay Benim bebeğim 4 ay 19 günlük ilk zamanlar çıkıyorduk havalar güzeldi ama asla durmuyodu yarim saate eve geliyoduk şu anda da dr ve babaannemize gidiyoruz sadece üşüyecek diye korkuyorum 😣
Defnedilan34 Niloss çıkarıyorum yağmur çamur demiyoruz valla😂😂 2 günde 1 sokaktayız babamız 101de çalışıyor onun yanına bir tur atıp geliyoruz sükür doğduğundan beri çıkıyoruz 2 aydır bi sorun yasamadik alıştı artık
Deletedmom133 Niloss istanbul fena rüzgarlı çıkmıyorum eksikler var eşim geç geliyor bu ara mesaide hep artik yarın kaynım ihtiyaç listesini atacağım o alıp gelicek sağolsun evde izinde diye topu ona attık 😊 bende giderken karşılık olarak ona sütlaç yapayım giderken götürüp evde yesin abim 😊