Ankarada yaşıyorum.büyük kızım 5.5 yaşında küçük kızım 2 aylık 🙏🏻 Büyük kızımı babası sabah işe giderken okula götürüyor. Biz küçükle evde temizlik yemek vs hallettikten sonra mutlka hergün dışarı çıkıyoruz. İsterse kar yağsın 🤷🏻♀️ Arkadaşlarımla buluşuyorum sohbet muhabbet 😇 kimseyle buluşmayacaksam starbucks a gidip hem kahve içiyorum hem biraz kitap karıştırıyorum. Minik uyuyor pusetinde. Akşam büyük kızımı alıp eve geliyorum. Sonra eşim geliyor yemek vs. Sonra büyüğü yıka yatır,küçüğü yıka yatır 🤦🏻♀️😅 21.30 dan sonra evde bi sessizlik. 💆🏻♀️Rutinimiz böyle. Sadece 10 gün doktor kontrolü dışında çıkmadık. 11 günlükken müze geziyorduk mesela 🌸 çıkın dışarı.. yanlız avm,kapalı alan olmaması şartıyla 🎈soğuk hava hasta etmez ç,kapalı alandaki virüsler hasta eder 🥰