Merhaba benimde down sendromlu bir bebeğim var.
Vicdanen düşününce hamilelik günlerine gidebilsem gebeliği sonlandırırdım. 37 haftalık szryn doğdu 10 gün küvözde yattı. Kalpte sorunu olduğunu öğrendik bugün ki bugüne kadar sorun yok diyorlardı. Tabi başka rahatsızlıkları da var açıkçası insan bile bile de bunu evladıma yapmamalı. Rehabilitasyon için daha yeni görüşmeye gittik ama okuldaki yönetici ve öğretmenler bile bi değişik bakıp davranıyorlar bugün iyice hayattan soğudum