N3F3RTARI benim çok büyük bir miyom vardı rahmimde.onu alıcaklardı, erteleyip durdum, önceden de alınmıştı çünkü, nüks etti..sonra gebelik oldu süpriz.tabi riskliydi hep düşebilirdi..miyom sebebiyle sezaryenle doğumum olacaktı.üç aylıktan sonra her ay kanamam oldu hastanelerde gecti. 29. haftada üç cm açılma olmuş tekrar hastaneye yattım. Bol ilaç verdiler ,ciğer gelistirici de verdiler ani doğarsa diye, kaldırmadılar ayağa, doğuma kadar burdsın dediler ama 15gün sonra kapanmıştı taburcu oldum.. 35.haftada sancım geldi hastaneye ulaşana kadar 7cm olmuş açılma.doktorum izindeydi.10 dk içinde ameliyathanedeydim ..ben sürekli konuşuyordum soruyordum bebeğim nasıl bebeğim iyi mi diye ..sesini duydum , iyi dediler ynıma getirdiler .orda kavuştuk küçük hanımla..bi baktım yeşil örtü arasında pamuk gibi ama hemen anladım göz yapısından..bi şaşırdım , hasta vs bebek bekliyordum baktım down :) elhamdülillah bi sağlık sorunu olmadı .özeti böyle:))