kuzucuummm yani üzüntü geçecek..altıncı aydan sonra iyice rahatladım..okudum, okuyorum, öğreniyorum,elimden gelenin en iyisini yapmak için ..çok güzel emek vermiş ve karşılığını almış anneleri aileleri tanıyorum çok iyi geliyor…
Bana hamileligimin son aylarında bebeğimin sakat doğableceğini kaybedebileceğimi söylediler , içim yandı..iki ay ağladım, zaten zor gecti başindan beri gebeliğm kanama düşük erken doğum tehdidi vs..35 haftalık dünyaya geldi. Tabi baya şaşırdık ne umduk ne bulduk :)
Elhamdülillah bir hastalığı çıkmadı şimdilik. Mozaik down çıktı, hemen başvurmuştuk ama çözger raporu vermediler ..Gözümüzün bebeği , güneşimiz ..çok seviliyor çok ..şu an pek anlaşılmıyor gerilik vs .hafif hipotonisi var üç aylıktı başını tuttu.şimdi oturmaya başladı elhamdülillah.bana çok iyi geldi kendisi.iyi ki geldi 🥰
Tabi ilk aylar kabulleninceye kadar her evreyi geçirdim . Sürekli içimde yaşadım ağladım üzüldm endişeden öldüm.ama tadını da çıkardım , her an sevdim, hiç bir anını kaçırmadım , gözünün içine baktım mucizemin.öpmelere doyamadım doyamıyorum bal bal.