Poly-ana traineemom Kötü niyetle yazmadığınıza eminim ama süreci kabullenmeye çalışan ve büyük endişeleri olan bir anneye bunu söylemeniz doğru değil
Bubenanne N3F3RTARI ne kadar güzel bir annesiniz daha doğmadan araştırmaya öğrenmeye onun için en iyisini yapmaya çalışıyorsunuz, bebeğiniz çok şanslı♥️ inşallah her şey siz ve aileniz için güzel olur, Allah hep iyi insanlarla karşılaştırsın
Aloneeee Smileyy45 lütfen başka bir rehabilitasyon merkezine gidin. Eğitimi sadece para için yapan şu tiplerden uzak durun. Anladığım kadarıyla doğduktan sonra öğrendiniz ve henüz kabullenme evresindesiniz. Merak etmeyin bu günler geçiyor. Şuan nasılsınız meleğiniz nasıl