Torpiktospa Bu arada “3 Ekim 2023” de attığınız gönderide sizde TV açıp, ekran izletiyormuşsunuz. Bebeğinize 6 aydan itibaren yemek yemesi, alt açması vb işler için günde yarım saat civarında açtığınızı söylüyorsunuz. Bu yüzden bebeğiniz içine kapanık, agresif olmuş, dil gelişiminde sıkıntı yaşamış vs.
Tüm bunları yapıp bir de bana gelmiş ahkam mı kesiyorsunuz? Evet çok bilinçli (!) bir anneymişsiniz. Tebrikler.