tugbacds İki tane saygısız, hadsiz yorum vardı. Hakikaten ben de anlamıyorum herkes mükemmel anne, hayatını çocuğa adamış, saçını süpürge etmiş. Ben vicdansız oldum 😅😅
Çok da umursamıyorum ya ben zaten elimden geleni yapıyorum. O konu kafama takılıyordu onu da TV yi hiç açmama kararı aldım. Böyle toksik insanlar her zaman hayatımızda var olacak en iyisi yok saymak. Teşekkür ediyorum size 🥰🥰