tostperisi Ben YouTube Dan siyah ekran çocuk şarkıları ya da radyo açıyorum bütün gün çalıyo arkada bana da iyi geliyor tavsiye ederim
marsiyen sifirekran_bolkitap Kitaplar, eğitici oyuncaklar var hepsiyle vakit geçiriyoruz birlikte. Şarkılar söylüyorum.
Bibebek_ marsiyen kulak içi kulaklık mantar yaptıysa bu büyük olanlar var ya kafa üzerinden geçen o işini görebilir ay tarif edemedim ama anladın bence hsjcjsjjc
marsiyen Eylul301023 İzlemiyor o oyun oynuyor ben de yanına oturuyorum arkası dönük tutuyorum ama ses bile etki ediyormuş ya. Bir de artık dönmeye başladı her yere gidiyor döne döne. Çok meşgul bu aralar 😅😅
Eylul301023 marsiyen ses niye etki etsin şarkı dinletin bol bol diyorlar o zaman onu da yapmayalım kısık sesle dinleyin sizde o oyun oynuyorsa bir sıkıntı yok yani bakmiyorsa ben açamıyorum çünkü hemen kafasını çevirip bakmaya çalışıyor zaten televizyon sevmediğim için 6 buçuk aydır sadece o uyuduktan sonra açık eşim açıyor onuda 😂😂
cemilolabilirmi marsiyen hiç açık kalmaz. Çocuk uyumadan evde TV, bilgisayar, tablet açılmaz. Hele ki müge anlı gibi iğrenç olayların uzun uzun konuşulduğu bir program asla. Hepsini duyuyor çocuk olur mu öyle.
Elmsnghn marsiyen riske atmaya gerek yok bence ses bile etkiliyor hele hele müge anli. Devamli dövüş ahlak disi seyler duyuyor çocuk. Tvden daha tehlikeli bı bebk icin o kadar kargaşa.
marsiyen Eylul301023 Şarkı değilde program sesinin de etkisi olduğunu duymuştum elbette uzman değilim. Sesi kısık bayağı. Bir de sabah uykusuna denk geliyor bir saati ama işte korkuyorum yine de muhtemelen izlemeyeceğim. İnanın program mı izliyorum diken üstünde mi duruyorum belli değil🥲
kimbumadam marsiyen Arka plan dikkat eksikliğine sebebiyet verir. Hadi azıcık maruz kalsın desekte Bağırış çağırış gergin konuşmaları duyması kabul edilebilir değil.
nebutantana30 marsiyen 12 aylık bebeğim doğduğundan beri tv izlemiyorum benimde çok merak ettiğim izlemek istediğim olaylar oluyor sonradan youtube dan bakıyorum çok doğru bulmuyorum ama her annenin kendi tercihi çokta gerekli bişey olduğunu düşünmüyorum müge anlının illa saatinde izlenmesi gerekicek kadar
marsiyen nebutantana30 Sonradan izlemek için çaba harcamam o vakit izlersem tamam işte. Ama artık kapatacağım. İçim rahat değil.
Eylul301023 marsiyen kendinize bu kadar eziyet ediceginize izlemeyin bence zaten müge anlı hep iç sıkıcı olaylar insanın içini daraltıyor kimsenin izlememesi lazım 😂😂😂
marsiyen Eylul301023 Çok haklısınız bir de çok içli şarkılar dinliyordum bebekten önce onu tamamen bıraktım o kadar rahatladım ki.
ekimkizi_ Dün bir postta doktorun birinin çocuğa uzaktan tv izletebilirsiniz dediğini gördüm,şaşırdım açıkcası çok fazla uzak tutarsak serbestleşirse abartir mi diyince de çekincelerim var ekran konusunda napmak gerekir acaba
Seliscee marsiyen bende 6 aylikken fln mügeyi hep izlerdim dediğiniz gibi sabahları bir tek onu açardım kahvalti yaparken fln bebeğimde bakmasın diye ona göre ayarlardm fakat o kadar olaylar laflar dönüyor ki burada Bi kaç kisiden de arka planda da olsa açmıyorum vs diye okumustm sonra kapattim 6 aydır fln o uyanıkken tw hiç açılmıyor gittigimz yerlerde direkt baktirmiyorm fakat kapatın da demiyorum çünkü ne kadar saklarsam o kadar dikkat çeker diye düşünüyorum