Kızlar ben normalde çok rahat biriydim ancak şu an 6 aylık bir bebeğim var ve eskisi gibi rahat olamıyorum. Konu şu benim evimde normalde TV arka planda çalışırdı ses olsun olayı vs. Sonra bebeğim olunca kapattık ancak Müge Anlı bağımlılığım var. Sabahları açıyorum bakmak için bebeğimle aynı odada duruyoruz. Bitince kapatıyorum günde sadece Müge Anlı için açık kalıyor. Hatta reklam aralarında bile kapatıyorum TV yi. Ama yine de vicdan azabı çekiyorum. Çocuğumun gelişimine etki eder mi? Fikirlerinizi merak ediyorum. Kulaklık kullanmayı denedim mantar sorunu yarattı o yüzden kulaklık seçeneği iptal 🥲