marsiyen bende müge bagimlisiydim acayip derecede doğuma gidene kadar da izledim. Sonra hiç aklıma bile gelmedi valla yorgunluk uykusuzluk bseyleri yetiştirme telaşı diye. Şimdi oğlum 28 aylık aksamlari aciyoruz 21-23 arası açıktır sevdiğim dizileri izlerim oğlum çok ilgilenmiyor evet sesleri duyuyor ama artık izole olmasını istemiyorum. O iki saatte de babasıyla yere yatıp araba sürer balon top flan oynarlar
Bu arada hiç izlemedi oğlum arada iste çocuklu misafirliklere gittigimizde onlarla izlemisligi var bı ara yemek yesin diye kendimde açtım oda fayda etmedi yemesine geri kapattık. Konuşması algısı çok iyidir