annesininkuzusuzeynoo 2. Çocuktan sonra 20 günlük doğum yapmışken nexplanon diye deri altı implant taktırdım toplam 10 bin tl ye geldi eczaneden 3 bin tl ye implantı aldım hastanede 7 bin ücret aldı regl olmayı engelliyormuş ben doğumdan sonra lohusa kanamam oldu daha regl olmadım ergenlikte dahil yüzümde hiç sivilce çıkmamıştı ama ben sivilceye sebep oldu artısı eksisi olan bir şey birde prezervatif kullanıyor eşim ben biraz korktum 2. Doğumda çok zordu