ebrarasil elifnsli merhaba doktorum bana da önerdi herhangi bir yan etkisi oldu mu avaba tüylenme kilo alma sütünde azalma gibi
Ccyyln annesininkuzusuzeynoo kızım 2 aylık şu an için prezervatif kullanıyoruz ama daha etkili bir yöntem arıyorum bir yerde duydum erkeklere de doğum kontrol iğnesi yapılıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum
delirmeceler The_paues istersem 5 taktırırım benim zaten ikizlerim var bundan sonrası dahada riskli yine çoğul gebelik yüzde 95 lerdeyken hiç kendimi sıkımtıya sokamam erkekler sevmediği için takmıyorlar 3-5 yok yani
korkmazzzz İlk kızımdan sonra beş sene geri çekilme. Korunma yöntemi değil farkındayım ama öyle oldu😂 üç buçuk ay önce doğum yaptım sanırım o şekilde devam edicez
Elif0636 kafamdakifazlalik eczaneden aldım sehir hastanesinde taktırdim bir takım testler yaptılar smear testi mamografi temiz çıkınca kan veriyosun gebelik olmadığına dair takıyorlar sonra yan etki bende birsey olmadı rahat geçiriyorum ilk hafta biraz baş ağrısı yaptı sadece emziriyorum halen reglim düzenli de değildi bu yüzden şuan da regli olmuyorum ara lekelenme yaşıyorum
Niluu annesininkuzusuzeynoo Valla korunma değil biliyorum ama çocuktan önce de 2 sene geri çekilmeyle korunduk şimdi çocuktan sonra da geri çekilme uyguluyoruz. Bir sorun yaşamadık hiç ama yaşayabileceğimizin farkındayım… yumurtlama günlerimde ilişkiye girmemeye çalışıyoruz veya prezervatif kullanıyoruz o zaman. Kızım 2 yaşında. Henüz bir kaza yaşamadık.
nrgrvn annesininkuzusuzeynoo 4 yıldır hiç bisey kullanmıyorum. Geri çekilme yapıyoruz o da korunma yöntemi değil zaten. Hap adet düzensizliği yaptı 2 Ay anca kullandım sigara kullanıyorum diye kanda pıhtılaşma olur dedi doktor kesti. Prezervatif mantar yapıyor. Doğal yöntem tamamen tabiki eşine güveniyorsan.
ozgektmr Doğumdan ne kadar süre sonra gebe kalınır acaba emziren anneler için doktorum bana reglin yakın rahim duvarı kalınlaşmaya başlamış dedi 40 kontrolümde sonra peşine böyle lekenme gibi regl oldum. Emziriyorum ama acaba risk yüksek mi
ikibaloglanannesi 15 aydır prezervatif ile. Ama ilerleyen zamanlarda 2.bebisi düşündüğümüz için korunmayı bırakacağız.
barbiee_ Cerezetta kullandım bugün bırakacağım. Reglimi kesti leke şeklinde geliyor sinirlerim bozuldu regl olamadıkça.
barbiee_ elifnsli bende de aynı aşırı sinirleniyorum birde kilo aldım regl olamamak kadar kötü bişey varmı ya o pis kanı nasıl atacağız. En azından atıyoruz rahatlıyoruz