Melek-yelgel67
37,5 çok yüksek bir ateş değil endişelenmeyin ama temkinli olun sürekli takip edin. Önemli olan koltuk altı, alın veya kulaktan ölçtüğünüzde çıkan değerdir, vücuduna bakmayın. Fitil ver diyenler olmuş daha çok küçük, bana kalırsa şu anda hiç bir şey vermeyin, takipte kalın sadece. Eviniz sıcak olabilir, sıcaklamış olabilir. Odayı havalandırın, üzerini hafifletin yarım saat sonra tekrar ölçün. 38’in üzerine çıkarsa calpol verip eklem yerlerine kompres yapıp önleminizi alın düşmezse hastaneye götürün.