Aisemeva belli ki siz de gerçekten bilgi sahibi değilsiniz 500 makaleyi netten arattığınıza göre ayrıca evet keşke bi doktor arkadaş çıksa da dese yenidoğan yeni 0-3 aylık bebeklerin 37,5 üstü ateş sayıldığını en azından öğrenmiş olursunuz ki Burda vicdanen söylenecek pek birşey yok iyi geçler