ElisaMom_ Atlasligunler o kızın gönlü evrende ya 😪ama baş hekimle olsa daha iyi en azından güleriz ya adam saçını falanda boyatmisti😂😂
Marpo Atlasligunler timur rengin ile olmasını isteyen bir tek ben değilimdir 😅Rengin sürekli benden çaldığın hayat diyip duruyor. Ama renginle Timür asla evlilik yürütemezlerdi. Evlenseler Baharın değerini anlardı.
Atlasligunler Marpo baharın değerini şimdiden anladı zaten. Rengin bence gereksiz bir karakter artık olmasa da olur
Atlasligunler ElisaMom_ yok evrende değil bence biliyor evrenin bahardan hoşlandığını. Evet ya siyaha boyadı ertesi gün eski haline döndü siyah iyiydi 😂😂
ElisaMom_ Atlasligunler yok kız evreni beğeniyor o😂bencede siyah kalsaydı,yakında motorcu kılığında gelir ya😂
balinayakafaatanhamsi Atlasligunler tamam ama timurun da yemediği halt kalmadı. Yani sırf evlilik kurtulsun diye olmaz ki. Timur baharı hiç haketmiyor. Bahar mutlu olmayı sevilmeyi hakkediyor. Oda evrenle olacak inşallah
Atlasligunler balinayakafaatanhamsi bahar zaten seviliyor annesi seviyor çocukları seviyor arkadaşı seviyor hastalar bile en çok baharı seviyor. Evrenin sevgisine pek ihtiyaç yok gibi eğer evrenle olursa dizi klasikleşir
Atlasligunler ElisaMom_ beğeniyor ama hoşlanmiyor 😂😂 son bölümde rwhadan hoşlandığını belli etti Motorcu kılığında gelse evrene özense falan süper olur
balinayakafaatanhamsi Atlasligunler eş sevgisiyle diğerleri ni bir tutamayız ama. Kendimiz bile herkes tarafından sevilsek dahi. Eşimiz den ayrı ilgi sevgi bekleriz. Diğerleri zaten seviyor o sevmesede olur diyemeyiz