Ha ayrıca canınız acımadı mı falan diye soran olmuş benim bebeğim tüp bebekle oldu rahatsızlığım var zaten doktor korunmayı yasakladı bana ama ben yine de bebeğimi emzirmekten kesmek istemediğim için bir kaç ay korunacağım . Lütfen bilip bilmeden konuşmayın .