emine214 Hanımefendi bu post sizin ile alakalı öncelikle benim ile ilgili değil. Beni nasıl bu posta ile ilişkilendirdiniz anlamadım. Benim durumumu nerden biliyorsunuz da “Sizin gibi bekleyeyim ne de olsa olur diyemiyorum” diye yorum yapıyorsunuz!
Siz o zaman anlatırken eksik anlatmayın, bizlerde ona göre yapalım. Siz derseniz korunmasız ilişki oldu özel durumum var 2.hamilelği istiyoruz derseniz hamile miyim derseniz herkes ona göre yorum yapar. Bizlerde müneccim değiliz ya hamile kalmak istediğinizi nerden bilelim🐥