Arkadaşlar merhaba biliyorum aranızda test yaptır kan tahlili çektir vesaire vesaire diyecekler olacaktır . Köydeyim imkanım yok diyelim . Sezeryan doğum yaptım 45. Gün korunmasız ilişki oldu bebeğim 2 ay 3 günlük 5 gün önceydi kahverengi leke geldi sancım çok fazlaydı adet oldum sandım bekledim sabaha kadar gelen giden olmadı hafif pembemsi leke oldu başladı dedim yine durdu . İki gün önce yine kırmızı leke geldi yine durdu sizce adet olacak mıyım aramızda bu durumu yaşayan var mı yoksa bu yerleşme mi ?