hayat38 Kizlar size bir sorum olcak tayinde ilk tercih mi çıkar esim igdiri yazmis igdirda iyi degilmis ya uzuldum aslinda
vmhakzlts hayat38 her zaman değil zaten şimdiye kadar açıklananlar tercih dışı gelmiş umarım dizinde öyle olur
Tuba_2020 hayat38 hiç belli olmuyo aslında eşimin 15 yıllık mesleğinde ilk defa tercih içi geldi bize😅😅o kadar alışmışız ki tercih dışına şaşırdım yani🤣
ecrineymen hayat38 evet canım bız de erzıncadayız dört yıldan berı çok şükür memnun ıdık bu sene son ama doğu yerlerı yazdı burası batı olarak geçiyo kara Kuvvetleri’nde 🧡
hayat38 ecrineymen anladım canim bizde doguya gitcez ilk dogu gorevimiz olcak insallah hakkimizda hayirlisi olsun insallah
ecrineymen hayat38 anladım canım brnım hakkımızda hayırlısı olsun esım önce mardın mıtyat ıdı sonra erzıncan oldu bu hafta acıklanırsa baklaım nete olcak hayılısı olsun inşallah sız nerdesınıs nere tercıh ettınız canım
hayat38 ecrineymen bizde igdir vandan 3 tane ilce vardi mardin kiziltepe birde hatay reyhanli siz peki canim
ecrineymen hayat38 anladım canım benim bızde de ığdır van şırnak ıgdırın ılcesı şırnak cızre van Başkale van albayrak böyle ıdı canım
Begm_i hayat38 geçen hafta bugün subaylar açıklanmıştı, bugün de uzmanlar açıklanır mı acaba? Yeni duyum alan bilgisi olan var mı?🌸
minikoglan Begm_i sözde bakan açıklama yapmış sisteme giriş yapıldı 17.59 itibariyle personelin erişimine açılacaktır diye emniyetin ve jandarmanın inşallah açıklanır ya çok heyecan yaptm