minikoglan Begm_i sözde bakan açıklama yapmış sisteme giriş yapıldı 17.59 itibariyle personelin erişimine açılacaktır diye emniyetin ve jandarmanın inşallah açıklanır ya çok heyecan yaptm
arvenmoms Kizlar birşey sormak istiyorum eşim kara kuvvetlerine uzman çavuş olarak başvuru yapmak istiyor sanırım eğitimi falan var eğitimden sonraki süreçte bizi yanına alabilir mi yoksa 5 sene gibi bir süre zarfında ayrı mi kalicaz
Niyesordunbucevabi arvenmoms Eğitim bitince atama olur tayinin çıktığı yere göre değişir eşimin ilk ataması batıya olmuştu 7 yıl kaldık şuan 3.seneye girdik Diyarbakır’da
arvenmoms Niyesordunbucevabi çok teşekkür ederim eşim ilk beni Suriye’ye verirler gelemezsin falan deyince biraz tedirgin oldum açıkçası
Niyesordunbucevabi arvenmoms hiç belli olmaz biraz bölümüne bağlı eşinin 5.bölgeye düşerse evet eş götürülmeyen yerler var
hayat38 arvenmoms tuncelı Şırnak hakkarı ama Batıya çıkarsa zaten hep kaydırma bırlık surıye yada Irak olur tugayda durmuyorlar doguda aynı göreve gonderıyolar genelde benım esımde kara kuvvetlerınde uzman çavuş 6 yıl oldu
hayat38 arvenmoms Ama egıtım veren tugaylar var mesela Isparta ama nereye çıktığına bağlı tugayda olup mesaı yapan yerde var sürekli görevde olan yerde
arvenmoms hayat38 anladım teşekkür ederim bu konuda açıkçası tedirginim bir kaç arkadaş biz senede sadece 2 defa oda 15/20 gün ancak görüşüyoruz deyince biraz kafam bulandı açıkçası
hayat38 arvenmoms evet öyle yılda o kadara görüyorsunuz kısacası çok zor bır meslek eğer başka iş ımkanı varsa esınızın bu meslegı dusunmesın
arvenmoms Maalesef iş imkanı olmadığı için düşünüyor ben ve kızım ayrı kalacağımız için kahroluyorz oda daha hicbirsey belli değil gelebilirsiniz belki deyip bizi avutmaya çalışıyor