hayat38 Ay kizlar ya dun aksam astsubaylari acikladilar bizi aciklamadilar ne zaman aciklancakmis bilgisi olan varmi acaba neresi cikcak diye dusunmekten bi hal oldum heycanda cabasi
htfrt hayat38 bildiğim kadarıyla İçişleri bakanı jandarma dan da sorumlu olduğu için polislerle birlikte açıklanacak ayrı olmasın demiş ama ne kadar doğru bilmiyorum eşim ve bugün şube arkadaşları böyle dusunuyor🙂
ecrineymen hayat38 bızde bekliyoruz canım erzıncadayız dört yıl oldu çok şükür bakalım nere olcak ama doğu olcak artık hç nere olursa eş götürmeyen yer olur heralde
hayat38 ecrineymen hakkimizda hayirlisi olsun canım gönül ister ki bizlerde gidelim cocuklarimizla eslerimizin bakalim aciklanca bi ona gore yolumuza bakariz
ecrineymen hayat38 evet canım benim bnde öyle düşünüyorum bnde merak ediyorum hayırlısınolsın hakkımızda buraya yazın ama 🥰