neanladinyurdagull ya açıkçası bana da garip geliyor. Bana da hediye olarak geldi ama 1 dereceden yakınımdı. Ben pek kullanamadım. Bu gideceğim yere göre uygun değil. Mesela ben kahve takımı aşığıyım ikili olur, 4 lü olur fark etmez. Hediye olarak bunu alasım geliyor ama karşı taraf ya kahveci değilse düşündürüyor 😄