Aybars_seyma ben evlendiğimde çiçek getiren de oldu tabak çaydanlık alan da ( gelenler fazla diye kaldırdım kimse eksik ne bilmiyor) ben tatlı alır giderdim , çaktırmadan eksiği ne öğrenmeye çalışırdım kahve mak, tepsi, saklama kabı, süs eşyası ne istiyorsa öğrenir evine uygun alır ikinciye verirdim. Pat diye verilen hediyeler ya uygunsuz oluyor ya israf en azından böyle biraz isteğine yönelik almış oluruz