Aybars_seyma Bir arkadaşımız yeni evli sayılır evine hayırlı olsuna gideceğiz sizce hediye olarak ne alınabilir? Fikir verebilir misiniz?
neanladinyurdagull Aybars_seyma tabak çanak herşeyi zaten az çok vardır zevkide farklıdır ben olsam çiçek gotururum vazoda
Aybars_seyma neanladinyurdagull çok doğru fakat evlilik hediyesi gibi düşünün sadece çiçek uygun olur mu sizce?
Aybars_seyma melera evet güzel olur da evlilik hediyesi gibi düşünün nikahına gidememiştik sadece çiçek uygun olmaz gibi geliyor
neanladinyurdagull Aybars_seyma bana olur gibi geldi sonuçta ev eşyasıda alsanız onu kullanıcak veya kullanmayacak bir köşede durucak.Vazo da çiçek alırsanız da bakabilir veya bakamaz balkonuna yada masası varsa üstüne koyabilir.Zevkler ve renkler farklı olduğu için belki bilemezsiniz neyi begenir ama çiçek bence her kadının begenebilecegi birşey açmış bir orkide mesela 🌺huzur dolsun yuvaları inşallah
Fasulye12 Aybars_seyma ev bitkisi olsun ama . Şimdilerde çok popüler . Evde de çok güzel duruyor deve tabanı vs
neanladinyurdagull utkummm bana nevresim takımı alınsa absürt karşılarım heralde kocamla yatıcam üstüme arkadaşımın aldığı nevresim takımı bilemedim bi bana garip gelsi sanırım.Ona gelene kadar binbir çeşit hediye vr bence
Aybars_seyma utkummm bilemedim ya nevresim takımı biraz garip olmaz mı? Gerçi hediye olarak bana da geldi ama yakın çevremdi en azından eşimin arkadaşının eşi ilk defa göreceğim, tanıyacağım uygun olur mu bilmiyorum 😁
Aybars_seyma neanladinyurdagull haklısınız. Eşimin yakın bir arkadaşının kaırısı. İlk defa göreceğim nasıl bir tarzı var hiç bilmiyorum. Sorulup öğrenilebilir gerçi. Tavsiyeniz için teşekkür ederim 🥰
Aybars_seyma neanladinyurdagull ya açıkçası bana da garip geliyor. Bana da hediye olarak geldi ama 1 dereceden yakınımdı. Ben pek kullanamadım. Bu gideceğim yere göre uygun değil. Mesela ben kahve takımı aşığıyım ikili olur, 4 lü olur fark etmez. Hediye olarak bunu alasım geliyor ama karşı taraf ya kahveci değilse düşündürüyor 😄
Themom_ Aybars_seyma İki kişilik türk kahvesi takımı, çift dallı orkide, şamdan takımı, aynalı tepsi setleri, takım şeklinde sunumluk ama kek börek için değil böyle iki katlı şekerlik ve mini tabakları oluyor ondan vs
kanalize Aybars_seyma güzel bir markadan ikili kahve fincan takımı, tepsili altılı kahvaltı takımı, altılı çay bardağı tabağı seti aldım son gittiğim yerlere 🫶🏻
_Goktugunannesi__ Aybars_seyma Bizde bir yakınımıza gittik 6 kişilik fincan takımı Kahve yanı su bardağı Çikolata Kahve Güzel hepsini bohça şeklinde yapıp süslemiştik🤭
Aybars_seyma _Goktugunannesi__ çoookkk güzeeel. Bu fikri çok sevdim 😍 nereden almıştınız acaba sorabilir miyim böyle görseli varsa çok mutlu olurum 😁 eşimin arkadaşının eşi ve tanımıyorum ilk defa göreceğim o yüzden biraz heyecan yaptım ve güzel bir şeyler olsun istiyorum 🥰