Zeynep1903 Bende hepsi uzun zamandır var ama barış çiçeğinin yapraklarını birşey kemirmiş daha bu sabah , monstera ve barış çiçeğini budadım benimkiler büyüktü minicik kaldı hahaha bambuda güneşten dolayı sarardı bilmiyorum yeşillenir mi , ama sizinkiler çok güzel gözüküyor maşallah 🧿💚